Selasa, 10 April 2012

berharga ka stem tu?



Assalamualaikum dan selamat sejahtera blogger-blogger sekalian....
Yana ne malas-malas dah update blog kan? MALAS sangat mood RAJIN tu datang..tp mood MALAS tu RAJIN pulak datang.. hah..dah mula la intro yang  merepek merapu kerepek kerapu tuu.. paham x paham hentam saja laaa..hehe

hari ne.. Yana rajin update blog...sebab.... hari ne Yana mengulang kembali hobi yang telah lama ditinggalkan...
errr? mengulang kembali? errmm..dalam kata lain buat balik laa hobi tuu...
hobi time sekolah rendah dulu..waktu sekolah menengah malas pulak buat hobi tuu.. haaaa..sekarang dah habis sekolah baru terfikir hendak buat balik hobi tuu.. cam best jerrrr...

hahhhh...ne diaaaqqq hobi yang lama dah x buat ne....
tetiba datang rajin hendak buat balik hobi ne..hehehe..




haaaa..cukup laa 1 gambar ja dulu..malas aaa ambik banyak-banyak gambar..
Yana dah ada 2 buku stem.tapi yang 1 entah ke mana..hehhe
kenapa Yana suka kumpul stem? berharga ka stem tu?
jawapannya..entahlaa..dah hobi...x berharga kot...tapi suka kan..hehe
ok..dats all for today...
good night :D

6 ulasan:

  1. hehe,, sama, dulu2 sy suka kumpul setem,, bila tengok banyak tu rasa best ja .. :)hehe

    BalasPadam
  2. eh sama la macam mak kite mase muda2 suke kumpol setem.hee

    BalasPadam
  3. Busyra Takiyudin n atiqa aris :: hehe..yup...best ja tengok mcm2 stem tu kan...hehe

    BalasPadam
  4. Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  5. nana kamarul :: hehe...dah lama kumpul :)

    BalasPadam

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿