Jumaat, 30 Mac 2012

why?? why?? n whyy?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera bloggers, bloggies, blog, black blurp blurrpp..
huh..merepek betul pendahuluan aku....ngeh3..
straight to the point la kan....

aku banyak persoalan di minda ne..
bak kata Najwa Latiff "banyak persoalan yang berada di minda..banyak tanda tanya dan juga kata kerja"
sehhh...sempat lagi berlagu-lagu..

persoalan aku.....
aku masih ada perasaan kat dia ka?
apa perasaan aku kat dia ne?
aku masih sayang dia ka or just tinggal perasaan suka?
kenapa aku tak rasa macam selalu bila jumpa dia tadi?
kenapa sebelum jumpa dia aku rasa rindu tapi bila dah jumpa aku x rasa apa-apa?
kenapa aku ingat dia?
kenapa? kenapa? dan kenapa?dan kenapa lagi?

banyak sangat persoalan ne...tapi aku x jumpa jawapan yang tepat pun bagi setiap persoalan tu....


3 ulasan:

  1. apalah jiwang sgt blog korang ni ?

    BalasPadam
  2. ahmad ali :: masuk meminang?apa yg mauk meminang?hehehe

    gonz :: hha...blog merapu laa katakan..haha

    BalasPadam

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿