Ahad, 11 Mac 2012

borosss lagi????



Assalamualaikum w.b.t. dan selamat sejahtera rakan-rakan blogger sekalian....
dah lama Yana x update blog kan?
ngeh3...bukan apa.....almaklumlaaaa...selama di negeri orang ne....pakai laptop orang jaa...
jadi selera maw mengUpdate blog tu pun bekurang..hehehe...

hari ne Yana maw citer-citerrr saja merapu merepek....
Today... kami p laa tengok citer...cute citerrr dya.....hehehehe...gelak sakan kami dalam panggung....




CINTA KURA-KURA...
rasa jatuh cinta pulak tengok citeerrr tuuu..hahaha..mengadenyee
hahahaha..tambah-tambah lagi tengok pelakon dya....so cuteeee....hah..gataii laa tuu..
hehehe...pantang ne....

masalah aku ne sebenarnya  kan.....
asal jalan ja mesti ada laa sejibik dua jibik barang aku rembat kat Mall tuuu..
heeyyyy...boroihh tul aaaa....sebulan ja dah berapa ratus terbang duit aku ne....
memang boros aa ko yana....

tapi x pa aa..kebanyakan aku beli untuk family aku gak..... tuh pun da buat aku rasa bahagia + happy :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿