Isnin, 16 Januari 2012

its all about him-him-him-him-him~



Assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan sekalian....
sekarang ne kalau ikut jam lappy ne dah 2:24 a.m.
uik.. x tidur lagi kau Yana.. semenjak kau duk kL ne tiap hari ko tidor lewat eh...


its all about him-him-him-him-him~
demikianlah tajuk entry aku kali ne.... x abis2 pasal lelaki aku ne kan?
PERGH! buang masa ko laa Yana... x payah pikir laa pasal diorang tuuu...

bukan aku yg maw pikir pasal lelaki2 sekalian ne....
tapi otak aku ne... asyik ingat dya jaa... macam mana? sekarang ne aku dalam percubaan hendak melupakan dya untuk sementara waktu.... sampai bila dya suh aku tunggu? dya habis study lama lagi... aku pun baru lepas SPM.... tengah tunggu keputusan.. sambung study nanti agak2 5 tahun kot.....insyaAllah.. kalau rajin mungkin lagi lama lah.... fulamak..... lama tu beb... tahan ka kau tunggu dya?


p/s :: jangan tunggu lama-lama..nanti lama-lama..dya diambil orang..kan? kan? kan? :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿