Rabu, 18 Januari 2012

adik-adik sedaraku :)

..Arif-Izzah-Syaza..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan sekalian..n selamat petang gak laa....
alhamdulillah hari ne adalah hari ke 19 aku ada kat sini... sini mana? kat sini laa rumah aunty aku.. kat Kelana Jaya...... gambar siapa kat atas tuu? haaa..tu laa my adik-adik sedara.. :)

Aku kat sini ne... ya laa.. cuti-cuti sambil tuu jaga budak-budak laaa kat rumah.....
dah aunty aku n husband dya kerja sebagai polis.... so kami pun jaga laa anak-anak aunty aku tuuh..

sekarang ne budak-budak tu semua dah tidur..... saja suruh diorang tidur...
so ada laa masa aku untuk bersendiri tanpa gangguan... ngeeeee~ :p

diorang ne boleh tahan gak nakal taw.. tapi biasalah nakal budak-budak... manja pulak tuu...
kekadang tu geram gak taw dengan perangai cumil diorang ne.....
hehehehe... asyik gaduh ja... sehari x sah kalau x gaduh.. tapi diorang ne rapat taw adik- beradik...

sorang nama dya IZZAH umur 6 tahun...tahun ne dya sekolah kat Qdees...
adik dya pulak nama SYAZA umur 4 tahun kalau x silap..hehehe.. x ingat aaaa...
n adik yang last beza setahun dengan SYAZA ne...nama dya ARIF umur 3 tahun.. :)

haaaa..kat bawah ne gambar mereka-mereka ne laah....
selamat melihat... ^____^


ne pulak adik Syaza...cumil kan? :)


haaa..yg ne adik Syaza n kak Izzah... :)

p/s :: dah baca jan lupa tolong KLIK SINI taw..terima kasih :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿