Selasa, 27 Disember 2011

i Believe I Can Fly :)





Assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan sekalian...
HYE!! dah lama x update blog kan? ok...KLIK SINI dan PICIT SINI..almaklum laa..cuti2 sekolah ne adik2 pun berebut pakai PC...
lappy lak rosak..... so malas laa gaduh2 dengan diorang...


lain cerita la....
aku x lama lagi dah maw terbang... terabang ke mana? terbang p KL ja pun...
yala...sekolah pun dah abes kan? saja laa cuti2 kat sana sementara tunggu resut SPM keluar nanti bulan 3...
harap2 dapat keputusan yang baik laa yaa... amin.....

31 bulan 12 ne aku dijangka akan terbang...flight jam 10.55 a.m.....fuuhhh.. macam2 keluar kat kepala ne..risau pun ada gakk.. apsal risau?haaaa TEKAN SINI... bukan la x pernah naik kapal terbang... cuma memang perasaan takut tu sering muncull...
doakan ja laa perjalanan kami selamat pergi dan sampai k?
InsyaAllah doa korang akan membantu perjalanan kami sedikit2 kan..
ok.. CLICK THIS yerrrr.....

tapi kan.....aku harap sangat be4  aku blaahh p kL ne kan..aku harap sangat...harap apanyaa??
TONYOH SINI..... harap sangat dapat jumpa dya kan...

hmmm..lain pulak rasanya dah abis sekolah ne...k La...dats all..last sekali...PICIT LAA....

tengkiyuh yerrr :D


my tie...and his tie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿