Jumaat, 9 Disember 2011

DIA dan SI DIA


Assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan sekalian..........

tiba-tiba Yana rasa badan Yana macam lemah semacam ja....
hmmm..kenapa ne? x sihat kaa??

tadi ternampak post DIA... tetiba rasa lemah sikit..
lepas tuu masuk p bilik amik hp... tengok ada missed call pulak dari SI DIA....
then text laa SI DIA ne apsal tetiba missed call malam-malam ne?text punya text..rasa macam makin lemah pulak badan ne baca sms dari SI DIA tu....

DIA dan SI DIA adalah dua orang lelaki yang berbeza....
tapi dua2 lelaki ne pernah singgah di hatiku suatu masa dulu....

terus terang aku katakan yang aku masih ada perasaan kat DIA..
aku x tahu bila perasaan aku kat DIA tu akan hilang......
selama ne pun aku dah cuba buang  DIA dari hati aku...tapi aku x boleh...ataupun mungkin aku x cuba dengan sungguh-sungguh untuk lupakan DIA.....
aku x suka perasaan ne.... aku x suka bila perasaan cemburu yang datang... aku x suka bila aku rindu DIA.... aku x pasti apa perasaan DIA kat aku sekarang... tapi DIA pernah kata tunggu DIA sampai habis belajar... n aku x tahu hendak percaya atau tidak... hati manusia ne boleh berubah...... kalau bukan DIA yang berubah..mungkin aku yang akan berubah...

SI DIA pulak pernah menduduki hatiku sebelum DIA...
namun perasaanku kat SI DIA sekarang ne hanyalah sayang seorang sahabat kepada sahabatnya...
aku x boleh sayang SI DIA lebih daripada sahabat....aku x boleh anggap SI DIA lebih dari seorang teman..... SI DIA pernah buat aku terluka untuk beberapa kali..... n aku dah penat untuk dilukai oleh 
SI DIA lagi....
maafkan aku........... biarlah hubungan kita sebagai sahabat sahaja..... kita masih boleh berhubung melalui sms.. n boleh call bila-bila masa sahaja..n kita boleh jugak berhubung melalui FACEBOOK...
lagi pun aku tengok tadi SI DIA dah active kan balik account SI DIA tu..


# gambar sekadar hiasan

psssstttt :: maaflah sebab terpaksa guna gelaran DIA n SI DIA untuk dua orang lelaki ne :) 
n buat post jiwang laa pulak malam ne..hehehe

2 ulasan:

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿