Jumaat, 9 Disember 2011

cinta itu buta . . . . BUKTINYA~



Assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan sekalian....
hari ne aku ada benda hendak share dengan korang..............

benda ne semua orang akan rasa InsyaAllah kalau dah sampai seru.....
apa benda tuu? aku ne ckap pasal benda-benda ja..... 
haaaa... benda yang aku maksudkan ialah CINTA.....

best x bercinta? mestilah best kan...
terutamanya cinta lepas dah akad nikah tuuu...

CINTA ITU BUTA....

mesti korang dah selalu dengar pasal ne kan?
kat sini aku mau share dengan korang apa buktinya cinta itu buta...

1. tengoklah Tarzan dengan Jane....c Jane tuu sanggup tinggal kt hutan dengan segala binatang-binatang (kawan-kawan Tarzan) semata-mata mau  hidup dengan Tarzan....Cinta laa katakan....dya sanggup pulak tinggalkan kehidupan dya kat bandar semata-mata untuk tinggal dengan Tarzan......
kalau aku laa....aku x taw lah sama ada aku sanggup membahayakan nyawa aku tinggal kat hutan dengan segala macam binatang buas...x berani aku....

 

2. Bukti yang seterusnya.....  tengok cerita Cinderella.... Cinderella ne kesian.... kena buli ja dengan keluarga tiri dya.... tepat jam 12 malam...Cinderella pun cepat-cepat lari lepas menari dengan Putera Raja tuu...sampai tertanggal kasut cik Cinderella tuu.. si Putera Raja tuu pun sanggup  p cari tuan punya kasut yang tertanggal tuu... sanggup kahwin dengan sesiapa yang muat dengan saiz kasut tuu.. walaupun x kenal dengan orang tu... n akhirnya jumpa juga cik Cinderella si tuan punya kasut.... nasib Cinderella tu cantik.... kalaulah ada orang lain yang muat kasut tuu...x ka haru?? eish3...
aku rasa aku x sanggup kahwin dengan orang yang aku x kenal...tapi kalau dah jodoh terima ja la...dengan harapan dya tuu baik..kui3  :3



3. next....hah.. cerita Beauty and The Beast pulak.... sorang Beauty... sorang Beast.. boleh pulak jatuh cinta dengan binatang tuu kan?? dya x nampak ka muka binatang tuu menakutkan... tapi last-last berubah jadi manusia jugak kan binatang tuu.... kalau aku laa... aku maw dekat binatang cam tuu pun seram.... pa lagi maw bercinta dengan binatang cam tu.. Ya Allah... seram banget...



sebenarnya banyak lagi buktii... tapi cukup laa 3 bukti ne aku bagi kat korang..... hehehe :3


psssttt :: kartun semata-mata :p

2 ulasan:

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿