Ahad, 11 Disember 2011

Apa Benda Churp Churp ne?



Assalamualaikum dan selamat sejahtera korang-korang sekalian......
huh? sebenarnya aku ne banyak ketinggalan laa....
Blogger2 sekarang aku tengok sikit2 churp-churp...sikit-sikit churp churp...
apa benda churp churp ne? aku pun x paham laaa benda ne...
yang aku taw benda ne boleh buat duit poket.....
tuu pasal laa aku berminat join benda ne.... walaupun aku x taw apa-apa...

korang taw x benda churp churp ne?
ok...sebelum tuu... korang tolong KLIK SINI dan SINI
dah tekan? alaaa... tekan laa.... ok...tekan INI TQ :)

aku harap sesapa yang taw pasal benda Churp Churp ne share-share aaa...
Sharing is Caring... Caring is Loving...kan? kan? kan? hek3 :p

tapi sesapa yang berminat hendak mendaftar Churp Churp ne boleh laa bebuat sedemikian dengan menekan SINI.....

pssssttt :: harap sgt ada org boleh bantu... tQ :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿