Rabu, 9 November 2011

weeK b4 SPM~



hari ne aktiviti kami kat sekolah ialah 1M1S...b'senam....
enjoy weh...
tp syapa yg x wat betul2 tu x enjoy aaa..
menari sakan kami.segala trarian hindustan bole curiya, trian sumazau...trian segala2nya laa...ngeh3..


lepas tuu ada majlis penyampaian hadiah bagi syapa yang hadir penuh kat sekolah n mata pelajaran yg plg tgi...
pas tu pulak majlis restu ilmu...
sodeh tw.....
salam ngan semua cikgu....
td peluk dengan cikgu hindon dya kata ''sy nk awk dpatkan A+ utk BM..insyaAllah awk boleh....jgn hampakan cikgu ye?" 
terharunya aku dengar...
cikgu...insyaAllah yana akan buat yg t'baik utk cikgu....yana akan cuba cikgu....



pas tu pulak kami susun meja utk SPM isnin nanti...
angka gilirana yana HA037A022..kami duduk kat kelas automotif..duduk kat tepi sekali kat tingkap...kat depan yana c zul yang berangka giliran HA037A021..kat belakang c grace yg b'angka giliran HA037A023..kat sebelah kanan pulak Angela yg b'angka gilran HA037A029..
mcm laa korang maw taw kan?
x pa..yana bg taw ja pun :)

dalam kelas tu ada 25 org pelajar yg terdiri dr kelas PKEE, PD, PKA n PKM....
bergabung sekali...

next week dah SPM...
risau juga laa..
tapi insyaAllah yana boleh buat :D
YAKIN!

rasa cam rindunya kat sekolah...
x lama lagi habis sekolah....


p/s :: "tamatlah zaman persekolahan.....ku masih dihantui memori...." lgu from hujan band...ekseli lum tamat pun..bakal tamat jerQ...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿