Rabu, 2 November 2011

today :: aku x p sekolah....

assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan sekalian...
hari ne....aku  x p sekolah....kenapa????
spm 11 hari lagi.......boleh2 lagi x datang sekolah..saat ne laaa saat genting taw....
tapi...aku datang bersebab......bukan saja-saja....... tapi sebab yang memang x boleh diterima pakai oleh cikgu laa kalau cikgu taw.....


ekseli.....
kami 1 kelas kena bagi kerja rumah yang fuuuhh..gila banyak dia....kena suruh siap dalam masa beberapa hari lagi...disebabkan subjek ne laa kami sekelas x dapat study subjek lain....cian cikgu-cikgu subjek lain....


jadi aku x siap homework tuu...cikgu kata kalau siapa x siap jalan itik sampai kelas hujung patah balik......gila mak aaaaii.....
aku sanggup injut daripada jalan itik.....



kalau injut pun sakit kaki ja yang dapat.....tapi kalau jalan itik???? dah laa dapat sakit kaki....dapat pulak malu....mana maw letak muka beb???? x sanggup aku....



cita sal denda ne...hari tuu cikgu buat kuiz 40 soalan....satu soalan salah kena injut SEPULUH kali.....WOW...x gilerrr punya seksa.... sampai maw terkencing aku n kawan2 aku tunggu result kuiz tuu... tapi alhamdulillah....aku salah 2 ja...so 20x laa aku injut... pas tu minggu lepas pulak.... 1 salah dua kali injut...alhamdulillah x banyak....tapi!!!! kami kuiz 120 soalan kalau x silap..3 set paper... fuhhh...sekali....aku salah 27 soalan....27 darab 2....54 kali beb! bukan alang2 tuu.... satu kelas kena injut.... abis ja kelas... macam kena gout ja...jalan pun seksa...lagi2 turun tangga.... sampai aku p 'dating' sabtu lepas pun masih g sakit......


so aku x maw aaa jalan itik.....x sanggup......

12 ulasan:

  1. he3....bru tauuu.... :P (jgn mrah ya gink)

    BalasPadam
  2. hahahaha..kureng...x bha....x ak mrah ne gink...yana kan gud girl..haha

    BalasPadam
  3. ha3....gud girl..tpi lcu la kmu kna denda..aq ska part itik tue...pengjran dea...truskn d'denda...

    BalasPadam
  4. hahahha..kureng....spm dkat sda bha...no more dnda2...a week more.... mgu dpan tuu mnada bljr..slmat..ngehehehe

    BalasPadam
  5. ha3..last sdah kmu skola menengah....hargai zaman2 kmu tue...aq?? awl msih,,,ble lgi kna denda2 nie..

    BalasPadam
  6. hahah..eya bha kan..jd kngn tuu nnty bkin kketawa2..haha..ko msk form 6 kan?

    BalasPadam
  7. hurm....tgk la nnti nong....kalo da rzeki...kalo nade...

    BalasPadam
  8. insyaAllah....
    man jadda wa jadda wa man zaro'a hasoda....
    ko bleh tuu....yakin ja :)

    BalasPadam
  9. wow!! hbat bhasa arab mu..pa tue..he~

    BalasPadam
  10. butul bha....ndak sa tau..(knun la)

    BalasPadam
  11. tmbrang sja ko sna....ketuk kang 10x

    BalasPadam

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿