Sabtu, 29 Oktober 2011

:: walau hanya seketika

assalamualaikum dan selamat sejahtera semua....
hari ne....aku suka.....plus ntahlaa...
kenapa?


sebenarnya......tadi aku jumpa dengan dya.......dah lama x jumpa dengan dya.....tahun ne rasanya bru 3x kami jumpa.....lain kan??orang law berkasih selalu jumpa......aku setahun baru 3x???dahsyat2..... tapi aku dengan dya bukanlah sepasang kekasih... kami mungkin berkasih-kasih dalam hati ja...MUNGKIN...ahahahha...entahlaa...
kami berkawan sahaja keh..

tapi...walaupun hanya seketika....ak tetap happy...x laaa happy sangat...
g pon kaki aku tengah sakit...n dya pulak ngantok gara2 x tidor.....sebab dya tunggu adik dya kat terminal dari jam 9 malam n jam 4 pagi baru adik dya sampai....adoyaii...sanggup demi adik dya taw....pas tuu p jesselton point sebab hantar adik dya p feri tuk p labuan.....cian dya....

tapi...thanx to you sebab aku x keluarkan sesen pun..bukan aku bodek dya....tapi dya maw jugak.....
jalan punya jalan punya jalan....dya sempat ambik gambar aku....

psstttt~dah d'edit....

walaupun dya ngantuk.....berat mata.....x mandi....dya maw jugak jalan.....huhuhu...enjoy...best.....tengok laut....aku suka pantaii @ laut.....n aku bercitta-cita untuk honeymoon kat tepi pantai....macam kat cita FULL HOUSE tu..hehehe......romantik gitu..heheh..


n waktu dalam bas.....sempat gak kami tukar-tukar gambar...tp malu laa upload gambar dya.....kami naik bas yang sama sebab konon dya hantar aku sampai rumah....mungkin dya ingat aku x berani naik bas sorang-sorang kot....tapi law setakat balik p rumah aku berani aa....kecuali laa p tempat lain memang aku x berani....
huuuuuuu...rindu that moment :(

n then......balik ja rumah...aku x taw angin apa yang melanda kat aku....
tetiba ja aku selesma....angin laut kot......teruk....sampai mengalir air mata...aku pun x taw aa....x kan lepas aku sodeh pas jumpa dya sampai selesma??bersin pulak tuu balik-balik.....huuuuuuuuuuuuuu~




p/s : peduli laa orang kata aku ''PANDAI'' sebab masih ada hati kat dya...aku pun x taw kenapa aku x leh buang perasaan aku....aku dah try...mungkin aku x try sungguh-sungguh....tu la x maw hilang gak perasaan tuu....n i'm longing for you babe!

2 ulasan:

  1. Story kau nie .... wauuu ... fulamak ... ! usaha je ba .. klau bukan sekarang mngkin akan dtg ada juga tu .. kae ?

    BalasPadam
  2. hehehhe...usaha apanya?buang prsaan tuu??namaw!!!hehehe :p aku syg dya waa :(

    BalasPadam

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿