Isnin, 10 Oktober 2011

thnx to u bro :)

assalamualaikum dan selamat sejahtera..
hari ne lappy kat bilik aku..huh! memang gangguan betol laa bila benda ne ada kat bilik aku..
x tahan aku dya goda-goda aku suh pakai dya..
tambah-tambah lagi bila aku dilanda masalah macam ne....
memang balik-balik laa blog ne jadi mangsa tempat aku mencurah perasaan..

hari ne...aku ada terbaca satu pengakuan dari ko...
berguna jugak aku buat macam tuu..
so aku dapat info yang sangat-sangat berguna untuk aku...
biarpun ia sangat-sangatlah menyakitkan hati.............


hari ne..aku x taw laa apa benda perasaan yang muncul kat hati aku ne...
sakit hati tu memang aa kan?
tapi...aku macam rasa happy...aku suka...
aku suka sebab kawan ko sendiri back up aku tanpa aku sedari......
ecehhh.....biarpun sebenarnya bukan itu yang aku harapkan..
tapi tindakan kawan ko tuu membuatkan aku terharu....
dya 'bom' kau dengan ayat-ayat kau keluarkan sendiri.....


WOW! aku x sangka laa...
terdiam terus kau kan?
terus tak terkata apa-apa kan?


tapi aku sayang kat kawan ko tuu..ko taw x?
biarpun dya x taw aku sayang kat dya aku x kesah..
sebab selama ne dya yang bagi aku semangat pasal pelajaran..
ko????menjatuhkan aku ada laa.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿