Sabtu, 1 Oktober 2011

hah? heh? huh!

Assalamualaikum w.b.t. dan selamat sejahtera kawan-kawan.....
hari ne bersamaan 01 Oktober 2011...........................
kenapa dengan hari ne???
sebenarnya...... something yang sangat menyakitkan hatiku telah berlaku............




ONCE MORE!


Mula-mula ::
hah???
biar betul???? oooo....x pa laa...mungkin dia malas dah..... 
mungkin dia maw buat yang baru...... biarlah......


Selepas itu ::
heh??
apsal?? apsal masih wujud??? kenapa kat sini ada?
kat sini pun ada gak.......kenapa kat sana x da??
banyaknya persoalan yang muncul...
tapi jawapan x jumpa2 pulak...






Akhirnya ::
HUH!!
baru aku paham.... patut laaa aku pelik.... rupanya sekali lagi kau buat benda yang sama dengan yang hari tuu....  x sangka.... tapi.... aku minta maaf sangat-sangat kat kau....... aku x pernah anggap kau musuh aku... aku sayang kau sebagai kawan aku......... semua kawan-kawan aku pun aku sayang................. tapi x sangka pulak sampai macam tu sekali kau buat kat aku..... 






apa pun yang jadi.......... aku x pernah b'dendam dengan kau....
aku sentiasa maafkan kau.... tapi mungkin lepas ne ada jurang lagi kot.... sebab ne dah yang kali ke-2 ko buat macam ne lepas aku sound hari tu..pas ne malas lah maw sound-sound lagi.. ingatkan dah insaf..... rupanya....... nasib baik aku sediakan payung sebelum hujan........






p/s : kepada anda di sana tuu... tolonglah jangan sakitkan hati kawan anda..... sebab nanti bila dia sakit hati kita x taw kita sempat or x minta maaf dengan dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿