Jumaat, 9 September 2011

kegilaankuh dengan c MERAH................

assalamualaikum w.b.t. dan selamat sejahtera wahai rakan-rakan sekalian............
hari ne.............aku maw share la...................
aku x sangka......bahawa aku telampau gila2 dengan merah2 ne........


sebelum ne aku minat gitu2 ja.........
tapi...............fuhhhhhhhhhh...
banyak sangat barang aku kaler merah...........
dan ini menyebabkan cintaku pada merah semakin hari semakin bertambah...
aku setia dari dulu sampai sekarang.........................since darjah dua lagi taw......


al-kisahnya...................


time tuu aku kecik lagi.....darjah dua........pikiran pun masih budak2....haha
macam ne.....ada laaa budak laki ne...aku suka kat dia..........
tup tup dia pun suka kat aku gak.........
budak ne selalu pakai baju kaler merah...........jadi dengan itu aku telah membuat kesimpulan yang budak ne suka merah.....
so semenjak tuu laa aku paksa diri aku suka kaler merah.......hahaha..punya laa kan???entah apa aku pikir time tuu...



time tu aku ingat lagi aku suka kaler biru....semua pun biru...sampai ummi aku belikan aku n adik aku baju....adik aku dapat kaler biru n aku dapat kaler merah.....sanggup aku p tukar dengan dia walaupun baju tuu kecik....tapi syukurlaaa x jadi tukar kan...so merah tuu jadi milik aku sampai sekarang.......




lepas tuuu...time majlis khatam al-Quran........
aku x ingat laa  time tuu umur aku berapa....macam  tadika gitu laa....aku n kazen aku ne kira rapat jugak lah zaman muda2 dulu...kami berdua ne dapat anugerah laa kan...anugerah kanak-kanak terbaik n kehadiran terbaik kanak-kanak laa..........
so waktu tuu....kazen aku dapat sejadah kaler hijau......aku pulak dapat kaler merah.....punya laaa aku frust sangat2 sebab aku minta tukar dengan dia..dia x maw.....sampai macam tu sekali aku x suka dengan kaler merah tuu kan.....
tapi alhamdulillah sampai sekarang aku masih setia pakai sejadah tuuu  :)



tapi...tapi...tapi.........
ada lagi musim AF dulu kan.................
aku minat kat artis ne...adam tuuu...
dulu laa..........sekarang...aku x taw kenapa aku x minat kat dia...
hahahah..dulu aku minat gila-gila kat dia ne.......
so...dia kan suka kaler merah...
hah...mula la aku menggedik p suka kaler merah jugak.........
ikut-ikut kunun kan.......


pas tuuuuu setart dari semua itu laaaaaa.......
sampai sekarang aku gila-gila sangat dengan kaler ne......
buruk betul laa perangai aku dulu tuu kan??
hehehe

tapi kan.........
aku sedikit heran laaaaaaaaaaa.............heran juga laa........
kenapa sampai sekarang..........orang yang aku suka tuuuuuuu..pun suka kat kaler merah?????n aku sangat suka bila diorang bagi2 aku barang yang berwarna merah....hehehe

p/s : aku merepek ja laaaa... :3


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿