Khamis, 29 September 2011

berkawan-kawan :)

Assalamualaikum w.b.t. rakan-rakan sekalian...n salam sejahtera juga la...
semoga korang dalam keadaan sihat- ja laa kan??
entri aku kali ne.....aku maw cakap pasal topik yang hampir sama dengan topik aku yang sebelum ne...tapi ne pendapat aku laa....lain orang lain pendapat kan?






ermmm..macam ne...aku pernah kata...kawan lagi baik kan???




ok...once kita dah luahkan perasaan dekat kawan kita tuu....
saat tuu macam dah ada sedikit kelainan di hati kita...
x macam sebelum ne.... before kita luahkan perasaan kita kat c kawan tuu... kita selalu gurau-gurau dengan dia....happy gituu.... kalau bawa jalan-jalan hujung minggu pun ok ja kan?






tapi....
bila kita dah luahkan perasaan kat kawan kita tuu...
dah start laa malu-malu miawww gituuu... tegur-tegur pun macam malu-malu.... macam ada sedikit jurang laa... korang x rasa macam tuu kaa?






tapi lagii....
kalau orang tuu kawan kita tu pun suka juga kat kita...
tuu lain cerita laa kan??
aku maksudkan sekarang ne yang suka/sayang/cinta/minat bertepuk sebelah tangan gitu...






dah laa...penat pulak aku maw hurai-hurai...
sekarang aku maw cita situasi aku pulak...




sekarang...aku ada beberapa orang kawan laa...
aku ne maw dikatakan sombong... entahlaa... aku kurang layan kalau orang yang suka kacau-kacau orang ne... plus aku ne pemalu laa katakan..heheh
jadi dengan itu... aku ne x la ramai kawan sangat.... kawan gitu-gitu ramai laa..


pas tuu..ada laaa beberapa orang kawan aku ne.... kenal-kenal gitu ja la...
dia luahkan perasaan kat aku... apa yang aku perlu lakukan???
dengan itu aku meminta maaf dan memberi sedikit nasihat kat dya...
lepas tuu pulak.... bila aku dah x terima dia.... terus dia jadi sombong gitu laa.... untuk apa dya kawan dengan aku sebenarnya??? kalau betul dya sayang aku macam dya cakap tuu.. mesti dya sayang dengan persahabatan yang ada kan?? 


lepas tuu pulak...
aku ada gak  kawan... yang pernah menetap sekejap di hati aku ne....
sebelum tuu.. kami kawan laa macam biasa... tapi bila dah becerai-berai gitu..... terus dya putuskan silaturrahim...selamat tinggal.. x maw contact lg....... kesian betul... hahh??kan ka hilang sorang kawan?? kan? kan?? tapi alhamdulillah sekarang kawan balik la...cuma macam ada jurang-jurang sikit.... tapi aku sayang kawan-kawan aku taw... heheheeh






p/s : kalau ada kawan tuu..korang jangan sia2kan kawan korang taw.... kalaw kawan tuu biarlaa ikhlas... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿