Jumaat, 12 Ogos 2011

perancangan masa depan :)

assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan2...

okeh...

anda pernah terfikir x apa maw buat lepas spm?

mesti pernah kan?

rancangan utama mestilah maw sambung belajar kan...






ok~ :)

aku ada beberapa perancangan selepas SPM :



1. seperti yg aku nyatakan td...aku maw sambung belajar..



2. sementara tunggu keputusan spm n panggilan smbg belajar tuu..aku maw kerja dulu cari duit sikit2...so aku x laa b'harap kat mama papa aku ja kan?


3. okeh...aku maw...hehhe.....aku bukannya x pandai masak..cuma x terer..hehehehe....so..aku ingat lepas spm ne...aku maw belajar masak makanan yang sedap2...hehe....n makanan yang best2 laaa..sbb aku suka buat resepi baru..tapi sejak berpindah ke Likas ne rumah 2 tgkat..malas pulak turun naik p dapur..hehehe...



4. aku maw......belajarr main gitar...entah kenapa....aku penah jugak belajar main gitar sebelum ne...sakit siot tangan aku....n aku penah jugak belajar main gambus (adk bradik gtar)...tapi pas tu...aku abaikan..terus lupa...gambus tuh jadik perhiasan ja kat bilik aku....



5. ntahlaa..nanti aku pikir lagi k...






:)

4 ulasan:

  1. hmpir sma...tpi men gitar tue...kalo aq dh makbul dh..yg takkn wat smpi bla..msak sdap...sbab msakn aq tdak akan sesedap msakn ibu..he3..

    BalasPadam
  2. law cm 2 ko laa jd sifu aku...ajr main gtar..haha

    BalasPadam
  3. he3....len thun la...gitar tak da ngan aq...:3

    BalasPadam
  4. bha..aku mna sja ne..jgn tgu bkdut2 sda mka bru maw ajr..hahaha :p

    BalasPadam

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿