Jumaat, 26 Ogos 2011

Jatuh Cinta Lagi

Assalamualaikum dan selamat sejahtera rakan-rakan sekalian....


jatuh cinta lagi????jatuh cinta kat syapa?? sejak bila? d mna? 
huh...saspen ja tajuk ne kan???


sebenarnya.....aku memang jatuh cinta ne...jatuh yang terjatuh amat sangat laaa..............
tapi....lek aaaa...
aku bukan jatuh cinta kat orang....
tapi......
aku jatuh cinta sangat ne dengan kaler MERAH...huh!
hot gtu [bagi aku la] ....
sampai macam2 angan2 aku...............


sekarang kan...sehabis boleh.......aku maw kumpul koleksi barang-barang kaler merah...




setakat ne..
aku ada laa beberapa barang kaler merah...
* my phone..
* beg sekolah...
* kasut..
* baju....
* pen....
* pensil....
* hanger..
* lapis tilam + bantal..
* kaca mata.........
* tudung....
* beg tangan...
* handkerchief...
* bantal garfield dr kcik yg hlg sda pn ec2 d dalam..
* berus gg...
* topi...


macam2 lagi laa...penat plak maw senarai semua......

lepas ituuu.....
hehehe...aku malu laaa maw share benda ne.....sebab ne cita sal masa depan..miahahahahahha...

1. aku b'angan2 hendak memiliki mini cooper S  warna merah.....feveret beb! biarpun dya x lawa...tp dya cute banget...insyaAllah kalau ada rezeki aku maw laaa dapatkan 1....dah lama aku idam2kan taw..





2. kalau boleh....aku maw lappy kaler merah...huuuuuu.....geramnya.....biarpun skrg dh ada lappy..tapi ne papa punya.....bukan laa jenis macam tuu...tapi hampir2 laaa...
3. lepas tuu lagi..hehehe..awal pulak..kalaw boleh aku maw laaa.....b'sanding kan..hehehe...ada laa jg pkai baju kaler merah...
n kalaw boleh tema p'khwinan tuu merah laaa...merah + putih cam tuu laa...biarpun selalu sangat orang guna tapi aku maw juga kaler tu...x da  laaa sexy mcm ne..kna laaa tutup aurat...


4. aku maw juga hantaran kaler merah..hehehe...jatuh hati betul laa................



p/s : i hope..i'm not just buildiing castle in the air....hahaha..betul ka tu ayat aku....ada lg sbnrnya..tp...nty laa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿