Jumaat, 8 Julai 2011

sampai nanti

weh...
assalamualaikum.....

tAjuk entri saya kali ini ialah seperti yang tertera d layar skrin.... :D
maksud bagi tajuk entri saya ialah......
lihat sejaa laaa kan...


sampai nanti...
adakah aku akan terus setia menanti....
seperti insan yang tidak mengenal erti jemu.....
erti lelah....erti sakit..sakit hati yang menikam-nikam.....

sesungguhnya aku bukan laa orang kebal...
yang boleh menahan serangan demi serangan yang menusuk hatiku ibarat ditusuk sembilu orang bilang...
aku tidak mempunyai benteng pertahanan yang kukuh untuk menahan serangan itu daripada terus menyerang hatiku ini....
aduh...sakit taw!

tapi.....
hari demi hari yang aku lalui...
terlalu banyak serangan yang aku hadapi..
akhirnya menjadikan aku orang yang tabah...
dan menjadikan aku gud girl....

tapi..
yang aku taw...
pasti ada hikmah di sebalik semua ini..


p/s: sekian sahaja karya saya padam malam ini...karya seterusnya akan disambung pada episod akan datang.....maafkan saya jika ada keperasaan ayat....dan ayat2 yang ovrdosss....sedangkan Rasullullah pun m'ampunkan umatnya...apa lg kta kan....ok..baiklah..sekian...terima kasih..wasalam :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿