Ahad, 26 Jun 2011

new face of mine

assalamualaikum.....
hari tu laaaa kan..mgu lepas laa.pada tanggal 19 jun 2011 laaa kan...aku ada p check mata...
check kerabunan mata bha..........n rupa2nya didapati aku mempunyai kerabunan....
dan saat itu jugak aku dibuatkan spek mata....aku malas sebenarnya maw pakai spek mata ne.........
tapi bapa aku p wat untuk aku n adik aku terus.....adeyhh....dah orang kedai tu kat mata kami dah teruk..my papa pun buat laaa spek untuk kami....
fuuhh...aku pun pikiaq laaa....amacam laaaa muka aku lepas pakai this spek mata.....
n pilih punya p[ilih...aku telah memilih spek mata yang berkaler merah..iaitu my kegemaran kaler.....
hehehe

pada hari kemarin pulak....iaitu 25 jun 2011 laa...
kami p balik laaa kedai tu untuk amik spek2 mata kami laa kan...
dah siap......
so inilah wajah baruku dengan memakai spek mata....



pelik kan?hahahahhahahaha..
pada mulanya...iaitu semalam laaaa...
boleh mabuk aku pakai benda ne......pening sangat sampai selera makan pun xdak...
tapi alhamdulillah hari aku pakai dah ok sikit la.....

1 ulasan:

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿