Jumaat, 10 Jun 2011

ketaGihan..

assalamualaikum...

hai blogger...
aku borink sangat......
aku malas sangat...
apsal malas aku ne datang?
cuti dah maw abess daa.....

xtually....
bukan ne yang aku maw share.....
aku sebenarnya sedang merindui seseorang......
entah kenapa aku asyik rindu dya....
bida betul laaa perasaan ne..
malas aku kalau perasaan ne muncul

aku sangatlah tidak menyukainya.....
kenapa kau selalu datang dan susah maw pergi wahai perasaan?
sampai bila aku harus macam ne?
aku penat laa simpan perasaan macam ne....
aku law boleh x maw laa perasaan ne muncul lagi.....

macam mana aku maw buang perasaan ne ea?
sangatlah tidak menyukai apabila ia datang menggangu kehidupanku...
kerana apabila perasaan ini muncul...
aku akan menjadi malas-malas dan tidak bermood sedikit...
ada tips kah bagaimana hendak menghalang perasaan ini daripada muncul kembali?
ne laaa kalau darah muda ne...
suka sangat simpan perasaan macam ne...

xtually kan....
bila kita sudah pernah terjebak dengan perasaan-perasaan mengarut ne...
kita susah maw hilangkannya..
tapi memang laaa ada cara untk megelakkan diri daripada terus terjebak...
cuma perlu usaha lebih sikit..

ibarat....
apaila merokok laaa kan...
kalaw sudah ketagih dengan rokok...
buka senang maw berhenti daripada merokok ne...
gila apa??! maw mati orang yang merokok 2 kalaw diorang berhenti..
kecuali kalaw diorang betul2 nekad n tabah maw berhenti....
macam orang2 sekelilingku.....
cakap jak maw berhenti merokok tapi malar merokok....
tambah lagi dengan shisha [betul ka aku eja 2?]
naaa...bepenyakit laa x lama....
haaaa...
tu cerita pasal rokok...

iklan sikit k..


ok2..
sambung balik....
aku ne sebenarnya....
malas bha maw terlibat dengan perasaan mengarut ne...
tapi aku pun x taw laa macam mana aku maw mengelakkan diri..
x laa pandai serik-serik...

kalaw boleh aku maw cepat abis sekolah...
aku x sabar maw hadapi kehidupan akan datang yang akan jadik lebih mencabar kata orang...
hmmmmmmm.....
sesungguhnya kesabaran itu separuh daripada iman...




p/s : aku tambah sikit......
aku rindu engkau wahai hamba Allah yang berada nun jauh di sana.....
aku harap perasaan ini akan hilang As Soon As Possible!
bye2 my perasaan........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿