Sabtu, 11 Jun 2011

kerJa..kerJaa...and worKing....

assalamualaikum n salam sejahtera..... :)
hari ne...aku maw share tentang pengalamanku bekerja....
bekerja.....bekerja...n bekerja...
cari duit...cari duit n cari duit...

x sedar sedar lagi aku ne...
SPM berapa bulan seja lagi...
tapi boleh2 lagi aku p kerja carik duit.....
kenapa lah begini......
aku kerja kt banQuet kat sana 2...

ok...
hari ne function dya yg motor2 besar HARLEY ka nama dya dr seluruh negara....
ngam2 aku n adik aku terkena guest yg dari brunei ok laa kunun...
sekali...
adedeyh...geteknya bukan alang2...
nasib no touch2...
kalau dya touch2...
haaaaa....nak kena tumbuk?kang bisu....
tapi aku x suka laaaaa..
diorang p amik gambr aku senyap-senyap....
aku rasa penampilan aku biasa ja...

haaa....besa jaa kan...

ada yang lagi lawa yang lagi seksi yang lagi cun melecun dari aku diorang x kacau pulak...


haa...tp ne gambar minggu lepas2 laaaa..

adedeyh.....
ada yang siap maw bawak p brunei lagi......
mintak mahap laaaaaa pcik2...
belum kawen konon..agak2 laa...
entah2 bini korang betimbum d umah...
anak pun macam keluarga 69 kali sudah aa.....


helLo.....
aku masih sekolah la....
still 17 ok.....
belum ready maw kawen2.....
ko bagi sejuta pon aku x hengen laaa....
aiseh..kalau ko bg laa.....
perasan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿