Selasa, 21 Jun 2011

inside my heart

assalamualaikum readers.....
hmmm
today...
is the day....
that day...
i want to share....
something with reader2 sekalian......

sebenarnya......
aku malas hendak menyimpan perasaan ne....tapi aku ndak taw laa....kenapa?perasaan ini terus berada melekat di lubuk hatiku ini..... ibarat di 'gam gajah' kan.... u know gam gajah kan? susah maw tanggal but akan tanggal juga law kita berusaha dan terus dan terus lagi dan terus menerus berterusan untuk menanggalkannya....
begitu laa aku mengibaratkan perasaan ini.....


aku ne malar cakap perasaan kan? yaaa lorh..... da namanya laman web ne tempat aku men'share'kan perasaan ku yang sangat-angatlah sukar untuk ditanggalkan ini...... sampai bila? daku sendiri tidak tahu... orang kata 'PANDAI' laaa ko ne simpan perasaan tuu walaupun begitu begini.....
haaaaaaaa....memang pun...setakat ne tak dak orang cakap lagi laa..... tapi aku pandai-pandai laaa sedar sendiri kan......

walaupu aku sebenarnya dah penat untuk menyimpan perasaan ini.....
adakah aku sorang jaa yg rasa 'benda' ne? law ya... cian de lorh.... padahal dya yg beria-ria dulu kan....


just wait and see  laaa kan....
aku maw tengok apa akan jadik lepas SPM nanti...
adakah dia akan melakukan apa yang dikatakannya pada tempoh bulan-bulan....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿