Jumaat, 10 Jun 2011

beberapa jam sahaja lagi.....

assalamualaikum kepada reader2 ku......
hari ne aku ingin memberitahu dan berkongsi dengan anda semua....
bahawa....mengikut jam Likas, Kota Kinabalu, Sabah, Malaysia.....
hanya tinggal beberapa jam sahaja lagi cuti sekolah akan tamat...
ini bermakna....beberapa jam sahaja lagi kami akan memulakan hari persekolahan.......
ooouuuuuhhhh.....boleh tidak kah aku menambah cutiku..
kerana aku sangat sungguh malas.....
kenapakah perasaan malas ini sering menggangu kehidupan seharianku?

ssyyuhhhhhhhh! syyuuuhhhhhhhhh!
go! go! go away! stay away from my life!
mmmmmmmmmmm........
sangat-sangatlah malas....

malas ne adalah sejenis perasaan yang.......
sangat-sangatlah tidak disukai oleh segenap masyarakat...
tetapi malas ini sering dipelihara oleh sekalian2 umat manusia...
syapa yang tarak perasaan malas angkat tangan!!
tipu laa....
mesti semua orang ada perasaan malas kan...
kalau x selalu pun mesti kadang-kala muncul jugak perasaan yang sangat tidak diundang tuh kan?


persoalannya??
bagaimanakah kita hendak mengusir perasaan malas tersebut?
siapakah yang mempunyai jawapannya?
cua dulu bagi aku tips waaa....
malas ku memelihara perasaan yang sangatlah tidak sihat dan tidak baik ini.....


boleh-boleh perasaan ini muncul dikala aku bakal menghadapi peperiksaan besar SPM...
huhhh! sangat-sangatlah tidak menyukainya u know!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿