Selasa, 24 Mei 2011

woooaaaa

haii........
assalamualaikum w.b.t...


fuyoooooooOOOO

punya lama aku x on9......maw berkurun lama abad-abad tahun wOoaaahh.......
waaaa.... i mishhh yoouuuuu so much muchhyyy mucchhyyyy MUCH...


hahahahaha...



since long time aku x menjalankan sesi luah meluah perasaan ne kan?
fuuhh..banyak sangat yang terbuku di hatiku ini yang sudah tidak tertahan lagi untuk dikeluarkan dan diluahkan.....
huaaaaaaaaaaaa...
sampai hendak terkeluar air mata ku ini kerana telah bebrapa hari memendam perasaan...


cuz...
aku ne bukan suka sangat meluah kat orang...
sebab nanti orang akan bosan dengar cerita kita.....
nanti orang bilang "balik-balik meluah perasaan seja c anu binti c anu ne..balik-balik cerita yangsama sejaa dya cerita...busansudah aku mendengar...." begitu la imaginasiku...
ngeeeeeee~
x sabar rasanya aku maw melakukan sesi meluah ne..........



itu saje yang aku maw bagi taw =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿