Khamis, 19 Mei 2011

no more rindu-rindu

Saya tidak rindu sama kau sudah!
neeeeyhh...baru kau taw tidak sudah kena rindu oleh saya............malas sudah saya maw peduli semua itu............kalaw kau jadi gud boy sama saya bagusla.....tapi kalaw kau jadi bad boy dekat saya.....biarlaa kau sana.....pergi lah kau jauh-jauh....tidak juga saya kisah.......

malas saya bha..kamu jahat ne sama saya....bikin kesian sejaa saya kena kasi jahat-jahat oleh orang.....
tap nasib saya ne gud gerl......saya tabah jugak ne.....
wakakakakakakakkakakakkaka

bagus lagi kawan......tidak jugak cerai berai....suka lagi saya bekawan....bule smpai bila-bila.....

kan? kan? kan?

4 ulasan:

  1. malar rujuk2 ko ne..haha...
    tidak laa...
    its true.....from dasar my heart....
    macam aku rasa aku maw kawan seja...
    biarlaa terus cam ne....

    BalasPadam
  2. ahah....terduble bha tue...tue larr bgung2 aku sma blog koe nie....mcm aku jwb esei sejarah sha..wkwk

    BalasPadam

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿