Sabtu, 28 Mei 2011

i'lL be waitiNg

today......
hari ne.......................
aku tgh mnggu s'suatu......
tapi ntahlaaa law aku tunggu tu ada or tiada............
law tiada bermakna...................
hmmmmmmmmmmmmmmm.........
kena tunggu lagi la.............
apa benda aku maw cakap ne nanti?
aku lupa suda...
hilang sudah ayat-ayat yang aku karang...........
hilang sudah segala kemarahan ku........
yang tinggal cuma kesedihanku..............
cam mana aku maw cakap nanti....
tapi benda ne belum pasti lagi...
bua apa aku sebok-sebok maw menyemakkan kepala aku fikir benda ne?
tapi aku x taw....
aku terfikir juga....
sudahla...
law boleh hilang benda ne dari kepala aku...hilangkan laa....
malas aku selalu sangat aku pikir benda ne...................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿