Rabu, 25 Mei 2011

guru pOnya hari2

hari ne..................
hari rabu laa kan......................
esok pulak hari khamis..........................
ada apa dengan hari khamis 2???
hmmmm...ekseli..........esok ada sambutan hari guru peringkat Sekolah Menengak Teknik Likas...........
so....SELAMAT HARI GURU laaa kepada ckgu2...............

ne laa guru2 ku tahun ne...
1. ckgu Suhaila...[addmath a.k.a. guru kelasku]
2.cgu Hindon.....[bm]
3.ckgu Kala...[bi]
4.ckgu Sabariah...[math]
5.Cgu Emy..[pku]
6.ckgu Nurul....[akaun]
7.ckgu Irda....[eko]
8.ckgu Chiew..[sains]
9.uztazah noraini..[agama]
10.cgu yazid...[sivik n pJ]
11.ayah aku~~~>cgu Syukri [mentor]


ne pulak ckgu2 thn lpas...
1.cgu nazri...[math a.k.a. guru klas kami]
2.cgu Hindon..[bm]
3.cgu florah..[bi]
4.guru zulhairi...[addmath]
5.cgu emy...[pku]
6.cgu nurul...[akaun]
7.cgu prescilla...cgu chong....cgu irda..[eko]
8.cgu wan sukina..[sains]
9.uztazah hanum....[agma]
10.cgu yazid..[pJ]
11.cgu norlela n cgu kala...[sivik]

TERIMA KASIH cgu2 ku kerana telah memberi kami ilmu....
n mendidik kami...............jadi orang yang berilmu..n sebb cgu2 laa ilmu kami semakin bertambah n bertambah.....


tapi.....sebenarnya,........
bukan ini yang aku maw share.............
ekseli.....esok aku jadi MC untuk hari guru.........
aku x taw laa mcm mna maw jadi MC untuk acara macam ne......
macam mana aku maw buat majlis 2 happening?
dah laa aku ne jenis yang x berapa banyak maw becakap...
jenis yang diam-diam gituuu...
ntahlaaa pa nak jadi esok ne....
runsing.....pusing...riau..resah..gelisah.....aku pikiaQ pasal ne......

harap-harap menjadi laaaaaa acara 2 esok ea..
takot pulaQ aku....

hemmmm....
GOOD LUCK yana :D
kope dapat buat yang terbaik laa esok :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿