Isnin, 16 Mei 2011

faV car Que ♥♥♥

aku geram sangat taw tengok orang pakai kereta favourite ku.........
biarpun kereta tu x laaaa lawa.....
tapi......WOW.....kiut bha tu.......
smart lagi...klasik2 sikit bha.............



apa-apa pun......masing-masing ada minat n pandangan sendiri kan??
mungkin bagi korang korang kereta ne biasa ja.....
ya laa....masing-masing punya minat laa kan....
ada yang minat fairlady.......mercedes......nissan skyline gtr...
uish..lawa-lawa juga bha 2....
masing-masing laa kan?
hehehehe...m'repeat2 sudah aku ne dari tadi.....


look2......pink kalerr...


aduuiiii......kiutnya laaa bha.....dengan kaler2 pinky2..........



tapi aku x berapa minat kaler pink laaa.....
ada lagi...ada lagi................



haaaaaa....red-red colour..... :D



really-really like it.........menggoda sungguh......aduhaii....


ehhh..ada lagi laa.....
ne pun kiut jugaa..........tengok aa.....

putih melambangkan kesucian............


ne aku kategorikan sebagai lawa laa..........lawa seh.......aduduiii.......


aku bercita-cita hendak memiliki  MINI COOPER S nanty law aku dah jadi wanita yang berjaya insyaAllah...
sama-sama ja kita berdoa supaya kita akan menjadi orang yang berjaya suatu hari nanty k.....




i  u so much MINI COOPER S 

ngeehehehehhe :D

2 ulasan:

  1. :: aduiiii.... mini kuper merah ku!!!!!!!!!!!!.. hahahhaah ::

    BalasPadam

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿