Khamis, 19 Mei 2011

bilang macik tuu....

bilang 2 macik...macik kat tv 2.....macik apa ntah apa nama dya...macik dalam citaa Nora Elena..........TV3 bha...taw x?x bha kamu taw kan?tuu laa kamu x tengok...



SI MACIK ::  " kiter kena kawen dengan orang yang sayang kita...bukan dengan orang yang kita sayang"

kan?
kan? betul jugak tuu....

sebab:
pendapat aku laaa..........


1. orang yang kita telampau sayang ne...belum tentu sayang kat kita kan?

2. orang yang sayang kat kita..memang dya sayang laaa 2....

3. kadang-kadang bila kita bagi taw orang yang kita sayang orang tu... orang tu mungkin akan cakap yang dia juga sayangkan tapi sebenarnya sikit jak sayang dya 2...x macam kita yang lebih-lebih ne..konon laa...

4. orang yang kita sayang tuu....aku pun x taw apa lagi maw cakap...

ngehehehehehehehhe  c(:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿