Jumaat, 29 April 2011

miDyeaR exam 2011

fuuuhhh...
x lama lagi exam dah maw datangggg....




apa yang akan keluar?
aku dah ready ka belum?





macam belum jaaa...









PERSEDIAAN??
hmmm...kemalasan ku menyebabkan aku kurang rajin untuk membuat persediaan...
yana!!!!!!!!!!!!!!!
WAKE UP!! WAKE UP!!!!!







EXAM X LAMA LAGI
n SPM is cooming soon.....
ko sedar x ne yana???????
punyalah 'RAJIN'  ko ne.....






last minute atau earlier minute...
aku kena wat persediaan gak kan...
tapi kalaw boleh elakkan laa last minute tuuuu..
ok...aku cuba...








BILA KO MAW BUAT PERSEDIAAN??
ntahlaa...belum ada kesedaran lagi ne.....
HUH! memang SUPER DUPPPERRR RAJIN laa ko ne....
apa2 pun..aku berdoa supaya semakin hari aku akan menjadi semakin rajin...
yang SUUPPEERR DUUPPEERRRRR VOOOPPPEEERRR punya  RAJIN....












yang penting......
GOOD LUCK :D
SEMOGA BERJAYA :D
BONNE CHANCE
BOA SORTE
幸運
सौभाग्य
행운을 빌어요
حظا سعيدا
โชคดี


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

✿ cOmment2 lah sikit ✿
✿ tQ yea :) ✿